Kaikkeen sitä ihmisen pitää itsesä laittaa. Mulla ei oo höykäsen pöläystä tietoo blogin pitämisestä, mutta ajattelin että kokemuksen kautta senki varmasti oppii.  Innostukseni sai alkunsa entisen luokkakaverin omasta nukkekoti-projektista. Kun hän kertoi miten homma eteni ja millaista oli tehdä omaa nukkekotia, oli ensimmäinen reaktioni: "MITÄ? En oo tienny että sellasta harrastusta on olemassa. Että siis me aikuiset voidaan kans rakentaa nukkekoteja?"

Nyt jälkeenpäin ajateltuna, niin miksikäs ei. Siitä lähtien olen haaveillu oman nukkekodin rakentamisesta, tämä siis tapahtui vuonna 2007. Olen surffaillu monien nukkis-harrastelijoiden sivuilla ja hankkinu ideoita. Nyt vihdoin ja viimein oma nukkis-projekti on lähtenyt käyntiin. Ajattelin sitten samantein aloittaa tämän blogin pitämisen niin jos joilleki olisi hyötyä minun jorinoista/kuvista tai että minä saisin neuvoja ja oppeja muilta. Tällaisia ajatuksia nyt ensimmäiseen merkintääni.